Zapoznaj się z naszą ofertą
-przygotowania aplikacji o dotacje inwestycyjne ze środków UE (RPO WiM, PO KL)................................ -przygotowania dokumentacji środowiskowej......... -tworzenia dokumentów strategicznych.................. -przygotowania dokumentacji kredytowej ............... -szkoleń.....................................................................
2011-04-12
1.1.4 Budowa i rozbudowa klastrów o znaczeniu lokalnym i regionalnym
Public Relation w Samorządzeie - elementy marketingu politycznego
Partnerzy...
Referencje...
Ogłaszamy nabór do projektu "Akademia Prawnika i jego pracownika" do kolejnego modułu szkoleniowego pn. "PROFESJONALNA OBSŁUGA KLIENTA BIZNESOWEGO" | |
Ogłaszamy nabór do projektu "Akademia Prawnika i jego pracownika" do kolejnego modułu szkoleniowego pn. "PROFESJONALNA OBSŁUGA KLIENTA BIZNESOWEGO". Zapraszamy prawników i ich pracowników z terenu Olsztyna i powiatu olsztyńskiego. Oferujemy atrakcyjne zajęcia prowadzone na terenie Olsztyna w okresie kwiecień 2012 / maj 2012. Zainteresowanych prosimy o kontakty ze specjalistką fundacji Panią Agnieszką Proć pod numerem telefonu 895270898 lub e-mail - agnieszka@frr.olsztyn.pl
Informacja o szkoleniu: Szkolenie: „Profesjonalna obsługa klienta biznesowego” Prowadzi 2 osobowy zestaw trenerski: Ewa Konopka rzecznik prasowy Michelin Polska Ewa Konopka – Koordynator ds. Public Relations i rzecznik prasowy Michelin Polska na Kraje Bałtyckie. Wcześniej, przez 15 lat , praca dziennikarska na różnych stanowiskach w prasie i radiu (w tym w Radiu Olsztyn oraz Gazecie Olsztyńskiej). W Michelin Polska SA odpowiada za działnia public relations firmy na poziomie ogólnokrajowym oraz międzynarodowym na Litwie, Łotwie i Estonii. Koordynuje komunikację zewnętrzną firmy, media relations, komunikację kryzysową produktową i korporacyjną; nadzoruje też monitoring mediów. Zarządza wizerunek członków Zarządu Firmy oraz współpracuje z dziennikarzami przy organizacji międzynarodowych imprez Michelin. Odpowiada za efekty medialne eventów międzynarodowych, ogólnopolskich i lokalnych. Współpracuje z działami marketingu i trade marketingu firmy. Koordynuje akcje promocyjne z działaniami public relations. Zajmuje się szkoleniami biznesowymi/PR skierowanymi zarówno do przedsiębiorstw jak rownież do pracowników jednostek samorządowych wszystkich szczebli . W tym zakresie specjalizuje się w zagadnieniu zarządzania informacją w urzędzie, kreowaniu wizerunku jednostek samorządowych, przygotowaniu urzędników samorządowych do kontaktów z mediami. Od 4 lat prowadząc szkolenia współpracuje z Fundacją Rozwoju Regionalnego Warmia i Mazury Beata Błoniecka trenerka Fundacja Rozwoju Regionalnego Warmia i Mazury Mediator, szkoleniowiec, kierownik i koorynator projektów w ramach programów operacyjnych współfinansowanych ze środków UE wdrażanych przez Fundację Rozwoju Regionalnego "Warmia i Mazury" Szczegółowy zakres tematyczny: - 14-15.04.2012r., KOMUNIKACJA i JEJ RODZAJE ; MEDIACJE 16 godzin lekcyjnych , obiad i 2 bufety kawowe / dzień szkolenia, materiały szkoleniowe - 21-22.04.2012r., ZARZĄDZANIE CZASEM ; UMIEJĘTNOSCI INTERPERSONALNE 16 godzin lekcyjnych , obiad i 2 bufety kawowe / dzień szkolenia, materiały szkoleniowe - 05-06.05.2012r., SAVOIR – VIOVRE; RADZENIE SOBIE ZE STRESEM 16 godzin lekcyjnych , obiad i 2 bufety kawowe / dzień szkolenia, materiały szkoleniowe - 19-20.05.2012r., WYPALENIE ZAWODOWE ; KSZTAŁTOWANIE OBSŁUGI KLIENTA 16 godzin lekcyjnych , obiad i 2 bufety kawowe / dzień szkolenia, materiały szkoleniowe |