NAPISZ WNIOSEK O DOTACJĘ DLA SZKOŁY
INFRASTRUKTURA SPOŁECZNA
DZIAŁANIE 3.1
Temat:
"Warsztaty sporządzania aplikacji (wniosek i studium wykonalności) o dotacje inwestycyjne dla szkół do Działania 3.1"
Termin:
09 i 16 styczeń 2009 , godziny 11.00 - 17.00 (2 dni z tygodniową przerwą na dokonanie analizy pozyskanych informacji w celu adaptacji do własnych potrzeb.)
Miejsce:
Olsztyn , Hotel Villa Pallas
Prowadzący:
Eksperci Fundacji - Kinga Wiśniewska, Paweł Rutkowski
Cena szkolenia:
400,00 zł od osoby.
Pakiet trzyosobowy: 1000,00 zł od grupy z jednej instytucji.
Ostatnie szanse na pozyskiwanie dofinansowania na inwestycje dla szkół.
Program:
- Dzień
- Omówienie Działania 3.1
- rodzaje projektów
- koszty kwalifikowane
- wysokość dotacji
- harmonogram działań
- beneficjenci
- Omówienie struktury dokumentacji aplikacyjnej, w tym wniosek i studium wykonalności. Implementacja techniki myślenia projektowego. Zapoznanie się z potrzebami jednostek i ich konwersja na aplikacje unijnš do Działania 3.1
- Dzień
Uczestnicy przyjeżdżajš uzbrojeni w ostateczne decyzje zwiąane z pozyskaniem dofinansowania. Praca nad wnioskiem i studium wykonalności, pod nadzorem prowadzących.
W ramach uczestnictwa w projekcie gwarantujemy bezpłatne konsultacje po zakończeniu warsztatów, przez okres tygodnia.
Podmioty, które będą reprezentowane przez uczestników warsztatów, uzyskują 30% upust przy ewentualnym zleceniu sporządzenia dokumentacji dla Fundacji Rozwoju Regionalnego.
Na warsztatach, poszerzycie Państwo wiedzę z zakresu Działania 3.1 - Infrastruktura Społeczna Inwestycje w infrastrukturę edukacyjną, która pomoże Państwu w przygotowaniu aplikacji. Celem działania jest poprawa warunków do kształcenia
kadr w zawodach dla gospodarki regionu, poprawie jakości kształcenia na wszystkich poziomach i stworzenie możliwości uzyskania przez mieszkańców wyższej jakości kwalifikacji.
W cenie szkolenia: opieka merytoryczna, materiały, certyfikaty, bufety kawowe oraz tydzień bezpłatnych konsultacji po zakończeniu warsztatów. Opcjonalnie obiady.
Do pobrania:
|