Zapoznaj się z naszą ofertą
-przygotowania aplikacji o dotacje inwestycyjne ze środków UE (RPO WiM, PO KL)................................ -przygotowania dokumentacji środowiskowej......... -tworzenia dokumentów strategicznych.................. -przygotowania dokumentacji kredytowej ............... -szkoleń.....................................................................
2011-04-12
1.1.4 Budowa i rozbudowa klastrów o znaczeniu lokalnym i regionalnym
Public Relation w Samorządzeie - elementy marketingu politycznego
Partnerzy...
Referencje...
29-01-2014
Bezpłatne szkolenia dla kobiet.
Od 15 lutego 2014r ruszamy z drugą edycją projektu :
"Kobieca Akademia Zarządzania Turystyką"
Jeżeli Jesteście zainteresowani Państwo rozwojem własnej firmy.
Prowadzicie działalność w obszarze turystyki (PKD związane z turystyką).
Chcecie poznać jak pozyskać :
- nowych i utrzymać satysfakcję wśród stałych klientów
-jak wygląda rozwój kulinarny na świecie, w Europie
-jak można wdrożyć innowacje w przedsiębiorstwie kierując się zrównoważonym rozwojem
(Społeczna Odpowiedzialność Biznesu (CSR)-dofinansowanie w ramach PARP
-gdzie szukać dofinansowania do inwestycji
-jak oszczędzać energię-nowe możliwości pozyskiwania energii
-jak skutecznie zarządzać pracownikami dbając o ich rozwój
-jak budować markę, produkt lokalny
-jak wdrażać proekologiczne rozwiązania
-czym charakteryzuje się eko obiekt, eko wioska
Na te i wiele innych pytań znajdziecie odpowiedź w ramach „Kobiecej Akademii Zarządzania Turystyką” projektu ,który jest współfinansowany z funduszy Unii Europejskiej.
Szkolenia dla przedsiębiorstwa i uczestnika są całkowicie bezpłatne w ramach pomocy de minimis.
Zgłoś się już dziś. Ilość miejsc ograniczona.
Szkolenia na terenie :
-Zielonej Góry -jedna grupa
- powiatu żagańskiego-jedna grupa
18-11-2013
Szkolenia w Żarach ,
Zaprasza trenerka Marta Nadrzycka-Soczek
Specjalista ds. zarządzania i szkoleniowiec z ponad 10-letnim stażem. Kierownik kilkudziesięciu wdrożeń systemów zarządzania jakością w przedsiębiorstwach i organizacjach pozarządowych. Posiada rekomendację TÜV Süddeutschland potwierdzającą kompetencje do przeprowadzania wdrożeń Systemów Zarządzania Jakością.
Swoją teoretyczną wiedzę w praktyczne zastosowanie pierwszy raz próbowała przełożyć wdrażając w 1997 roku System Zarządzania Jakością w firmie budowlanej. Ten proces wdrożeniowy, i napotkane w tym czasie problemy, to był moment, kiedy zrozumiała jak wielką satysfakcję daje osiągnięcie sukcesu po skomplikowanym procesie zmian organizacyjnych, i jakie efekty można w wyniku tych zmian osiągnąć.
Od tego czasu podejmowała się wielu zadań związanych z wdrożeniami zmian organizacyjnych w firmach. Pełniąc funkcję kierownika projektu odpowiadała za wdrożenia zmian, szkolenia kadr w zakresie zarządzania, opracowywania wniosków o dotacje UE. Praca ta wymagała ciągłego podnoszenia kwalifikacji podczas kursów i szkoleń, jednak najlepszym źródłem wiedzy na temat organizacji i zarządzania były napotykane w firmach problemy i tworzone dla nich unikalne rozwiązania.
Aktualnie nadal poszerza swoją wiedzę, aby móc świadczyć swoim klientom profesjonalne usługi. Wykorzystuje przy tym wszystkie dostępne nowe rozwiązania i metody. Stara się, aby każdy z klientów, mógł przekonać się, że zachodzące w firmie zmiany nie zawsze muszą natrafiać na opór, i być okupione potężnymi kosztami. Jej motto brzmi: Działam ... ponieważ klienci wymagają profesjonalizmu!
Prywatnie... wierzy w nieuchronność osiągnięcia wyznaczonego celu! Jest osobą otwartą na nowe sposoby rozwiązywania problemów oraz pomysły inne niż zawsze. Uwielbia iść do przodu, nawet pod wiatr! Lubi ludzi kreatywnych, podejmujących wyzwania i właśnie z nimi spędza swój wolny czas. By zbalansować energię w tym sezonie stawia na jogę!
Szkolenia, które przedstawią najnowsze trendy w zarządzaniu branżą turystyczną
oraz odpowiedzą na pytania:
Jakie kompetencje powinien mieć pracownik branży turystycznej? Jak znaleźć, zrekrutować odpowiedniego pracownika? Jak podnosić jego kwalifikacje i umiejętności? W jaki sposób przekazać mu doświadczenie? Jak zarządzać wiedzą w firmie turystycznej?
Moduł II: Tworzenie strategii zarządzania wiekiem i różnorodnością w firmie
Jak zarządzać różnorodnością w branży turystycznej? Jak pobudzić, motywować i wykorzystać potencjał wiedzy i doświadczenia tkwiący w kadrze w wieku 25, a jak w kadrze w wieku 50+? Jak wykorzystać potencjał wiedzy i doświadczenia tkwiący w kadrze 50+ i zapewnić przewagę konkurencyjną firmy? Jak motywować „zróżnicowany” personel?
Wdrażanie strategii społecznej odpowiedzialności biznesu
Co to jest Społeczna Odpowiedzialność biznesu (CSR)? Co daje CSR w branży turystycznej? Jaka jest światowa i polska perspektywa CSR? Czy CSR może być czynnikiem trwałego rozwoju w branży turystycznej? Jak oszczędzać pieniądze w biznesie turystycznym dzięki CSR?
Tworzenie innowacji w przedsiębiorstwie (CSR)
Czy CSR może być drogą do innowacji? Skąd pozyskać dofinansowanie na projekty CSR? Innowacyjny znaczy lepszy? Innowacyjny znaczy tańszy? Jak wdrażać innowacyjne rozwiązania? Jak pobudzać kreatywność?
Moduł V : Komunikacja społeczna i trening umiejętności społecznej
Co to znaczy skuteczna komunikacja? Czy wystarczy rozmawiać? Komunikacja z klientem czy nieustanne negocjacje? Czy klient ma zawsze rację?
Marta Nadrzycka - Soczek
Szkolenia w Zielonej Górze,
Zaprasza trenerka Magdalena Bergman
Moduł I . Tworzenie systemu szkoleń i polityki rozwoju pracowników
oraz
Moduł II. Tworzenie strategii zarządzania wiekiem i różnorodnością w firmie poprowadzi Magdalena Bergmann - trenerka, doradczyni zawodowa, autorka i realizatorka wielu projektów szkoleniowo-rozwojowych dla pracowników firm i instytucji (PO KL, EQUAL, Leonardo da Vinci). Specjalizuje się w prowadzeniu szkoleń z zakresu komunikacji, budowania zespołu, kreatywności, a także zarządzania zasobami ludzkimi - szczególnie projektowania i badania efektywności szkoleń, mentoringu, zarządzania wiekiem/różnorodnością, ocen pracowniczych. Prywatnie miłośniczka podróży bliższych i dalszych, tradycji kulinarnych i piwowarskich z kraju i świata oraz angielskiego humoru - w tym kultowego "Hotelu Zacisze".
Na szkoleniu „Tworzenie systemu szkoleń i polityki rozwoju pracowników" uczestniczki nauczą się jak:
- rozpoznawać i rozwijać kompetencje swoich pracowników
- określać ich potrzeby szkoleniowe, by planować efektywne i ciekawe szkolenia
- stosować odpowiednie techniki komunikacji, by usprawniać pracę w firmie
- rzetelnie oceniać pracę personelu i podejmować przemyślane decyzje kadrowe
Na szkoleniu „Tworzenie strategii zarządzania wiekiem i różnorodnością w firmie" uczestniczki nauczą się jak:
- rozpoznawać korzyści płynące ze zróżnicowania kadry ze względu na płeć, wiek, itp.
- wykorzystywać potencjał i doświadczenie dojrzałych pracowników, by przekazywać je osobom mniej doświadczonym
- dbać o sprawiedliwe, wolne od dyskryminacji traktowanie pracowników
- uwzględniać potrzeby różnych grup klientów w ofercie swoich firm
Oba szkolenia prowadzone są różnorodnymi metodami, z dużym naciskiem na metody aktywizujące osadzone w realiach branży turystycznej: ćwiczenia, studia przypadków, dyskusje, scenki. Dzięki temu możliwe jest podniesienie praktycznych umiejętności, a także wzajemne dzielenie się wiedzą i doświadczeniami zawodowymi w kręgu uczestniczek.
Serdecznie zapraszam do udziału w szkoleniach
Magdalena Bergman
Już wkrótce bardzo atrakcyjne zajęcia z Panem doktorem Piotrem Geise
Moduł III . Wdrażanie strategii społecznej odpowiedzialności biznesu-tworzenie innowacji w przedsiębiorstwie
oraz
Moduł V. Komunikacja społeczna i trening umiejętności społecznej ,
poprowadzi trener Piotr Geise - doktor socjologii turystyki, który swą praktyczną wiedzę zdobył przede wszystkim podczas podróży po świecie oraz w trakcie 17-letniego pobytu i pracy w Niemczech, w Berlinie i który jest nadto bardziej praktykiem, niż typowym gabinetowym wykładowcą akademickim.
Jeżeli chcesz się dowiedzieć na podanych przykładach, co w praktyce oznacza wdrażanie strategii społecznej odpowiedzialności w biznesie turystycznym, to jeden z modułów Kobiecej Akademii Zarządzania Turystyką zaspokoi Twoją ciekawość i pozwoli rozszerzyć wiedzę na ten temat.
Czym się różni agro- od ekoturystyki, a jak prezentuje się w swych różnych przejawach i formach enoturystyka?
Zrównoważony rozwój w turystyce- czy łatwo wprowadzić w życie? Gdzie tkwią trudności i bariery w realizacji „zielonej”, łagodnej turystyki?
Doskonale wiesz, że turystyka to okres niecodzienny, odświętny, że dlatego turyście więcej wolno „bo jest na wakacjach”, ale czy- ze względu na mieszkanie na zachodzie kraju-znasz i rozumiesz potrzeby i oczekiwania najczęściej przyjeżdżającego turysty zagranicznego jakim jest turysta zza Odry?
Skąd biorą się stereotypu o Niemcach i o nas w niemieckim społeczeństwie?
Czy zdajesz sobie sprawę z różnic kulturowych i wynikających z nich np. trudności w prowadzeniu biznesu z partnerami z Niemiec, Skandynawii, Rosjii…?
Jak rozwiązywać stresogenne sytuacje konfliktowe w zespole pracowniczym, a jak radzić sobie z takimi sytuacjami w kontakcie z turystami krajowymi lub zagranicznymi? Na te przykładowe zagadnienia znajdziesz odpowiedź w ramach modułu „Kompetencje społeczne i trening umiejętności społecznych”.
Serdecznie zapraszam do udziału w szkoleniach.
dr Piotr Geise
-----------------------------------------------------------------------------
15-11-2013
Dwie grupy szkoleniowe realizują zajęcia w Zielonej Górze oraz w Żarach.
Załączamy dla przypomnienia uczestnikom harmonogramy
HARMONOGRAM ZAJĘĆ ZIELONA GÓRA
---------------------------------------------------------------------------
02-09-2013
W zakładce "Do pobrania" znajdują się dokumenty rekrutacyjne.
----------------------------------------------------------------------------
02 - 09 - 2013 r.
Fundacja Rozwoju Regionalnego „Warmia i Mazury”
ZAPRASZA DO UDZIAŁU W BEZPŁATNYM PROJEKCIE SZKOLENIOWYM W RAMACH POMOCY DE MINIMIS DLA PRZEDSĘBIORSTW
„KOBIECA AKADEMIA ZARZĄDZANIA TURYSTYKĄ"
Realizowanym w terminie od 01.09.2013r do 31.03.2014r w ramach POKL Priorytet VII. Regionalne kadry gospodarki, Działanie 8.1.Rozwój pracowników i przedsiębiorstw w regionie Poddziałanie 8.1.1 Wspieranie rozwoju kwalifikacji zawodowych i doradztwo dla przedsiębiorstw.
Projekt skierowany jest do mikro, małych, średnich przedsiębiorstw i ich pracowników (w roz art.2 ustawy z dn 26.06.1974r KP) z obszaru województwa lubuskiego.
Grupę docelową stanowią kobiety zatrudnione w MŚP na stanowiskach kierowniczych lub prowadzące działalność gospodarczą w branży turystycznej.
Szkolenia będą realizowane w dwóch ośrodkach:
Zielonej Górze i Gorzowie Wielkopolskim .
Czas realizacji : październik 2013r. - luty 2014r.
W każdym z 2 ośrodków przeszkolonych zostanie 30 kobiet
-2 grupy szkoleniowe po 15 osób każda.
Zajęcia odbywać się będą średnio co 2 tygodnie
w formie dziewięciu 2-dniowych zjazdów,8h/dzień - 16h/zjazd .
RAMOWE PROGRAMY SZKOLEŃ:
1.Tworzenie systemu szkoleń i polityki rozwoju pracowników (32h):
- planowanie strategii rozwoju pracowników, projektowanie szkoleń ,identyfikacja potrzeb szkoleniowych pracowników, a rozwój firmy, ocena efektywności szkoleń, zapobieganie zagrożeniom dla rozwoju prac
2.Tworzenie strategii zarządzania wiekiem (ZW) i różnorodnością w firmie (32h/):
- zarządzanie różnorodnością ,a ukryty potencjał firmy
- zarządzane wiekiem pracowników
- dobre praktyki wykorzystania potencjału różnorodności wiekowej pracowników
- budowa indywidualnych planów rozwojowych pracowników w ramach strategii zarządzania wiekiem
- przygotowanie firmy i pracowników do odejścia na emeryturę
3.Wdrażanie strategii społecznej odpowiedzialności biznesu; tworzenie strategii innowacji w przedsiębiorstwie (CSR) (32h).
4.Ekoturystyka(32h):
Proekologiczne rozwiązania w zakresie:
- oczyszczania ścieków
- oszczędzania energii
- przetwarzania odpadów
5.Kompetencje społeczne i trening umiejętności społecznych (16h):
- techniki komunikacyjne, skuteczność i asertywność
- psychologia podejmowania decyzji
- autoprezentacja-radzenie sobie ze stresem
- współpraca i komunikacja w grupie
ZAPEWNIAMY:
- kadrę profesjonalnych trenerów
- zaświadczenie o ukończeniu szkolenia
- materiały szkoleniowe
- catering (serwis kawowy, obiad)
- zwrot kosztów noclegu dla dojeżdżających
KIEROWNIK PROJEKTU:
PANI DONATA KARWACKA
telefon -695 142 083
e-mail: donata.karwacka@wp.pl lub donata@frr.olsztyn.pl
Projekt